Máte nápad? To nestačí. Musíte ho aj realizovať!

Zúčastnite sa tohto praktického workshopu pre rolu product owner a naučte sa ako správne pripraviť biznis model, víziu a stratégiu  pre implementáciu nápadov.

Táto simulácia skutočného života vás prevedie zákutiami produktového vlastníctva. Naučíme vás ako zmapovať svoj obchodný zámer prostredníctvom Lean Canvas, rozpoznať zákaznícke segmenty, identifikovať jedinečnosť vašej myšlienky a nakoniec aj pripraviť požiadavky, priebežne ich plánovať a realizovať pomocou agilných praktík.

Workshop je praktický. Prineste si svoj nápad a pomôžeme vám naštartovať jeho realizáciu.

Pre koho?

Produktový a projektový manažment, stredný manažment,  requirement  engineers a business analytici.

Kurz dopĺňa kurz Perfektný produktový vlastník o simuláciu reálneho vývoja produktu.

Ciele

  • Prakticky vyskúšať produktové vlastníctvo počas simulácie vývoja vybraného produktu.
  • Value Proposition Canvas, nástroj pre identifikáciu klientov a ich potrieb.
  • Príprava personas.
  • Tvorba produktového backlogu, eposy a biznisové témy.
  • User story, písanie správnych user stories.
  • Naučiť sa aplikovať Lean Startup a Minimum Viable Product prístupy.
  • Príprava verzie, jej plánovanie a rozdelenie do sprintov.
  • Priorizácia s použitím biznis hodnoty, rizika a ďalších atribútov správneho plánovania produktu
  • Odhad dodania verzie.
  • Agilné metriky a ich porozumenie.

Naše školenia sú jedinečné agilnými hrami, ktoré účastníci môžu neskôr aplikovať vo vlastných organizáciach pre zrýchlenie adaptácie na Agile.

Okrem kurzu získate

  • online mentoring 1 hodinu počas prvého mesiaca po absolvovaní kurzu,
  • certifikát o absolvovaní kurzu,
  • prístup k prezentácii v elektronickej forme.

Agenda

  • Predstavenie nápadov.
  • Identifikácia problémov, ktoré nápady majú pomôcť odstrániť.
  • Popis používateľov pomocou Value Proposition Canvas.
  • Identifikácia Personas.
  • Tvorba biznis modelu pomocou Lean Canvas.
  • Hľadanie jedinečnosti na trhu.
  • Identifikácia konkurencie, jej prioritizácia a vyhranenie sa voči nej.
  • Inkrementálny a iteratívny prístup.
  • Papierový prototype.
  • Písanie user stories a job stories.
  • Vypracovanie produktového backlogu pomocou Empathy Map, User Stories Mapping.
  • Investičné témy a eposy. Hľadanie poriadku v produktovom backlogu.
  • Minimum Viable Product
  • Minimum Marketable Features/Product
  • Odhadovanie biznis hodnoty a rizika.
  • Určenie poradia vlastností.
  • Adaptívne plánovanie verzií produktu
  • Akceptačné kritériá pomocou BDD.
  • Elektronické nástroje produktového vlastníka.

 

Toto školenie odporúčame klientom robiť inhouse, teda priamo s tímami, ktoré potrebujete zaškoliť. Počas školenia sa zvyčajne rozvinie debata o spôsobe implementácie Agile a jej úskaliach.

V prípade, že je vás málo, školenie môžeme spraviť aj online prostredníctvom Skype, GoTo Meeting, resp. Google Hangout. V takomto prípade odporúčame kvôli interakcii max. 4 ľudí na tréningu.

Meno a priezvisko (*)

Email (*)

Spoločnosť (*)

Správa

Pre inhouse kurz budeme potrebovať:

miestnosť dostatočne veľkú pre daný počet ľudí,
počet stolov = počet ľudí / 5 ,
projektor,
flipchart, 1 rolku flipchartového papiera a fixy, 4 farby,
blok A4 papierov,
2 balíčky post-its štandardnej veľkost, žlté,
perá.
Odporúčané rozloženie stolov

Pre efektívny tréning odporúčame nasledujúce varianty rozloženia stolov v školiacej miestnosti. V prípade, že stoly nemôžete usporiadať, prispôsobíme sa situácii.

Slide12-300x225 Slide4-300x225 Slide111-300x225

Občerstvenie

ScrumDesk zabezpečuje občerstvenie iba v prípade verejných školení. V prípade inhouse tréningov odporúčame zabezpečiť účastníkom vodu, resp. občerstvenie podľa zvyklostí firmy.