web analytics
Produktové vlastníctvo prakticky 2017-08-04T20:56:36+00:00

Máte nápad? To nestačí. Musíte ho aj realizovať!

Zúčastnite sa tohto praktického workshopu a naučte sa ako správne pripraviť biznis model, víziu a stratégiu  pre implementáciu nápadov.

Prevedieme vás zákutiami agilného produktového vlastníctva. Naučíme vás ako zmapovať svoj obchodný zámer prostredníctvom Lean Canvas, rozpoznať zákaznícke segmenty, identifikovať jedinečnosť vašej myšlienky a nakoniec aj pripraviť požiadavky, priebežne ich plánovať a realizovať pomocou agilných praktík.

Workshop je praktický. Prineste si svoj nápad a pomôžeme vám naštartovať jeho realizáciu.

Pre koho?

 Najbližší kurz sa uskutoční 29.5.2015 v Bratislave

personsdProduktový a projektový manažment, stredný manažment,  requirement  engineers a business analytici.

euro

  • 250 Euro/účastník
  • 225 Euro/účastník pre viac ako 3 účastníkov z jednej spoločnosti.

Kurz dopĺňa kurz Perfektný produktový vlastník.

Registrácia

[form form-course-interest]

Agenda

  • 1 deň, maximálne 15 účastníkov.
  • Predstavenie nápadov.
  • Identifikácia problémov, ktoré nápady majú pomôcť odstrániť.
  • Identifikácia Personas.
  • Tvorba biznis modelu pomocou Lean Canvas.
  • Hľadanie jedinečnosti na trhu.
  • Identifikácia konkurencie, jej prioritizácia a vyhranenie sa voči nej.
  • Inkrementálny a iteratívny prístup.
  • Paper prototypes.
  • Písanie user stories.
  • Vypracovanie produktového backlogu pomocou Empathy Map, User Stories Mapping.
  • Investičné témy a eposy. Hľadanie poriadku v produktovom backlogu.
  • Minimum Viable Product
  • Minimum Marketable Features/Product
  • Odhadovanie biznis hodnoty a rizika.
  • Určenie poradia vlastností.
  • Adaptívne plánovanie verzií produktu
  • Akceptačné kritériá pomocou BDD.
  • Elektronické nástroje produktového vlastníka.