Späť
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre tím.
Dlhodobá podpora tímov mentormi.
Spoznajte potenciál pre zlepšenia tímu.
Príprava a nastavenie tímu pre tvorbu komplexných produktov škálovaným Agile.
Ucelený a zmysluplný rozvoj tímu
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Scrum Mastrov.
Dlhodobé programy rozvoja schopností.
Identifikujte svoje potenciály pre ďalší profesionálny rozvoj.
Príprava Scrum Mastrov pre prácu v škálovanom Agile.
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Produktových vlastníkov.
Pripravte sa na prácu produktového vlastníka škálovaného portfólia produktov.
Vzdelávanie pripravujúce firmu pre zavedenie Agile.
Dlhodobé rozvojové programy pre zavedenie agilných praktík do firmy.
Hodnotenie agility firmy a identifikácia potenciálov pre ďalšie zlepšovanie.
Príprava firmy pre škálovanie agilných praktík.
Naše služby
TRÉNINGY
ROZVOJ
HODNOTENIE
ŠKÁLOVANIE
Ďalšie odkazy
Domov / Blog / ScrumDesk v.3.8: tlač, filtre a notifikácie
Konečne. Karty položiek backlogu je možné vytlačiť a použiť počas plánovacích stretnutí. Aj napriek tomu, že vytvárame elektronický nástroj, počas plánovaní odporúčame používať fyzické karty pre user story. Plánovanie je tak omnoho rýchlejšie a jednoduchšie.
Aj preto sme do ScrumDesk Start! použili šablónu user story karty, ktoré odporúčame klientom nášho konzultačného tímu už niekoľko rokov.
Tlač je možná v pohľadoch BACKLOG a PLAN. Vytlačené budú iba viditeľné karty vybrané filtrom tabule.
Podporované sú aj farebné tlačiarne. Stačí zaškrtnúť voľbu Background graphics v dialógu Print prezerača.
V tejto verzii sme dokončili filtre tabule čím je možné zobraziť položky backlogu rôznych ľudí, rôznych stavov a rôznych priorizačných atribútov.
Pridal váš kolega komentár o ktorom by ste mali vedieť? Dopracovali sme preto možnosť spomenuť meno kolegu v komentároch. Práve toto odosšle notifikáciu kolegovi do jeho notifikačného centra. Každý používateľ uvidí počet neprečítaných komentárov v ikone v pravom dolnom rohu.Okrem toho sa táto ikona zobrazí aj na odpovedajúcej karte úlohy v jej ľavom hornom rohu ako je vidno na tomto obrázku.
Pre notifikáciu použite @loginname alebo @googleloginname (použite iba meno XXX z emailovej adresy XXX@gmail.com). V nasledujúcej verzii prinesieme aj podporu autocomplete pre zobrazenie zoznamu kolegov.
V ideálnom sprinte by mali byť dokončené všetky položky sprintu. Komu sa to však podarilo? Len málo tímov dnes nebojuje s neustálymi zmenami.
Produktový vlastník môže odteraz rozdeliť nedokončené položky presunutím položky do nasledujúceho sprintu. ScrumDesk Start! potom presunie nedokončené úlohy do nasledujúceho sprintu, pričom dokončené ponechá v aktuálnom sprinte.
Niektorí z vás používajú pre jedného klienta viacero projektov a potrebovali ste presunúť položky medzi projektmi (interný vs. externý projekt).
Pre presun je potrebné použiť novú položku Move to project v ponuke v bočnom paneli. Potom bude možné vybrať organizáciu a jej projekty.
Ako ďalšie vylepšenie modulu retrospektívy sme priniesli možnosť voľne pohybovať kartami retrospektívy. Tým sa dajú vytvárať skupiny nápadov a organizovať ich tak v sémantických skupinách.
A chystáme ešte niečo ďalšie…
Roadmaps Editor Real start and end These fields are calculated based on the progress of nested backlog items once their subtask...
User Stories Mapa V najnovšej verzii sme sfinalizovali mapu user stories. Prinajmenšom do úrovne, kedy považujeme použiteľnosť...
Task types Agile teams are multidisciplinary teams so you should have an analyst, developer, tester, or even operation role...
Nenechajte si ujsť výber toho najlepšieho z Agile, s čím sa stretli naši mentori. Nielen zo sveta produktov, vývoja, tipov a trikov, ale občas aj humoru. Posielame pravidelne, raz za občas :) #QualityOverQuantity