web analytics

Nespokojný klient, neskorý začiatok vývojových prác, neustále prerábanie už dodaného produktu, vysoká chybovosť, veľmi dlhá implementácia, frustrovaní vývojári?

Toto sú najčastejšie symptómy zle pripravených požiadaviek. Iteratívny a inkrementálny vývoj prinášajú so sebou potrebu naučiť sa vhodne štruktúrovať požiadavky, priebežne ich spodrobňovať tak neskoro ako sa dá a zároveň ich pripraviť veľmi dobre tak, aby vývoj trval čo najkratšie a bol čo najviac presný.

Tlak na produktových vlastníkov je enormný. User story formát, ktorý prináša agile, je veľmi vhodným pre jeho prepojenie biznisového kontextu s detailami potrebnými pre implementáciu. Produktoví vlastníci vám však potvrdia, že jeho výhody sa dajú dosiahnuť po dlhšej krivke učenia a omylov. S pomocou mentorov to ide jednoduchšie, no koľko je mentorov, ktorí majú za sebou aj vývoj skutočného produktu v praxi?

V ScrumDesku tvoríme produkty už 10 rokov. Za toto obdobie sme sa naučili cítiť kde user story formát má zmysel používať a kde nie. Naučili sme sa ako ho aplikovať v rôznych odvetviach. Ako správne spodrobniť požiadavky.

V tomto kurze sa dozviete na skutočných požiadavkych princípy ako napísať správnu požiadavku pripravenú na agilný vývoj.

Máte záujem o kurz?

Pre koho

Product owner, business analytik, SW analytik, architekt, projektový manažér, scrum master

Ciele

Počas školenia vás naučíme:

  • Čo je potrebné vedieť pred písaním požiadaviek,
  • ako zmapovať business,
  • ako identifikovať používateľov, ich potreby a problémy,
  • ako organizovať viacúrovňový backlog produktu s pomocou epikov a features,
  • formát user story,
  • ako na akceptačné kritériá,
  • X spôsobov delenia user story na menšiu (story splitting),
  • vaše požiadavky a ich real time transfromácia na user stories.

Agenda, 1 deň  (9:00-16:30)

  • Value Proposition Canvas, identifikácia používateľov a ich problémov,
  • Personas, ako sa vžiť do používateľa,
  • organizácia komplexného backlogu,
  • Epiky, features, themes,
  • user story formát,
  • akceptačné kritériá,
  • vaše reálne príklady a ich transformácia na user stories,
  • Story splitting – získajte cit pre delenie požiadaviek na menšie.
  • User story formát pre všetko? Kedy ho použiť a kedy nie.
  • Najčastejšie chyby pri písaní požiadaviek.
  • {Q}-{A}=0, otázky a odpovede.
By | 2017-08-04T20:56:59+00:00 máj 28th, 2017|Články|0 Comments

About the Author:

Pomáham aplikovať agilné princípy v praxi a prispôsobiť ich realite firmy a jej biznisu. Som product ownerom ScrumDesku, nástroja pre agilný projektový manažment, scrumdesk.com

Pridajte názor

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

      Necessary

      Advertising

      Analytics

      Other