Späť
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre tím.
Dlhodobá podpora tímov mentormi.
Spoznajte potenciál pre zlepšenia tímu.
Príprava a nastavenie tímu pre tvorbu komplexných produktov škálovaným Agile.
Ucelený a zmysluplný rozvoj tímu
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Scrum Mastrov.
Dlhodobé programy rozvoja schopností.
Identifikujte svoje potenciály pre ďalší profesionálny rozvoj.
Príprava Scrum Mastrov pre prácu v škálovanom Agile.
Pripravte sa na prácu produktového vlastníka škálovaného portfólia produktov.
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Produktových vlastníkov.
Príprava firmy pre škálovanie agilných praktík.
Vzdelávanie pripravujúce firmu pre zavedenie Agile.
Dlhodobé rozvojové programy pre zavedenie agilných praktík do firmy.
Hodnotenie agility firmy a identifikácia potenciálov pre ďalšie zlepšovanie.
Naše služby
TRÉNINGY
ROZVOJ
HODNOTENIE
ŠKÁLOVANIE
Ďalšie odkazy
Domov / Blog / Práca a výsledok
Tento týždeň bol asi jeden z najintenzívnejších týždňov roku 2013, počas ktorých sme pomáhali klientom.
Skoro päťdesiatka ľudí rôznych rolí, množstvo produktových biznis tém, ešte väčšie množstvo oblastí, na ktoré sa rozpadajú. A ešte viac pracovných úloh. Nečudo, že ľudia na príprave takej komplexnej finančnej aplikácii pracujú už viac ako pol roka. A to len na definícii pričom termín release je už za rohom. Nervozita vysoká, výsledok zatiaľ žiaden. Veľká funkčná nula, no množstvo rozpracovaných úloh.
Úlohy zachytené v stovkách riadkov v štyroch excel súboroch. S desiatkami stĺpcov, farbami, filtrami, zložitými stavmi, ktorým málokto rozumie. A keď sa opýtate ľudí čo vlastne majú robiť, tak začína hra My a Oni. My nevieme, oni nám nepovedali. My sme im už hovorili viackrát, oni nechápu. Skúsili sme to teda tabuľou a papierikmi.
Až na spoločnom workshope konečne všetky tímy (nielen vedúci) zdieľali navzájom informácie kto čo dorobil, čo plánujú spraviť a čo potrebujú pre prácu. Výsledkom bolo asi 10 metrová matica papierikov.
Pustili sme sa tak do rozmotania ‚klbka‘. Niekoľko dní práce s papierikmi, mnoho stretnutí a konzultácií. Na začiatku sa všetko zamotávalo. Čoraz viac.
Práca s papierikmi viedla k zisteniu, že každý na niečom robí. Celkom uspokojivé z pohľadu kapacít zdrojov. Úloh bolo na zopár ďalších metrov papierikov.
Ďalšia realita však bola mrazivejšia:
Bol to jednoducho výsledok intenzívnej práce mnoho ľudí. Robili veci správne, no bohužiaľ nie všetky veci boli správne.
A myšlienka týždňa?
Jirka to v piatok zhrnul do jednej vety: „Ty jooo, papírky od začátku, žádny excel. Ušetřili bychom si měsíce mítingovaní. A konečne máme přehled.“
Pred niekoľkými týždňami som pri vysvetľovaní Agile senior manažmentu zažil zaujímavý moment. Pri ukazovaní prostredia...
Nie tak dávno sme sa stretli s nastavením roly Produktového vlastníka, ktoré odrážalo maximálne možnosti, ktoré...
Pred niekoľkými rokmi ma pozvali do jednej poisťovne pomôcť so zavedením Agilných praktík.Nešlo o celkovú transformáciu....
Nenechajte si ujsť výber toho najlepšieho z Agile, s čím sa stretli naši mentori. Nielen zo sveta produktov, vývoja, tipov a trikov, ale občas aj humoru. Posielame pravidelne, raz za občas :) #QualityOverQuantity