Späť
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre tím.
Dlhodobá podpora tímov mentormi.
Spoznajte potenciál pre zlepšenia tímu.
Príprava a nastavenie tímu pre tvorbu komplexných produktov škálovaným Agile.
Ucelený a zmysluplný rozvoj tímu
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Scrum Mastrov.
Dlhodobé programy rozvoja schopností.
Identifikujte svoje potenciály pre ďalší profesionálny rozvoj.
Príprava Scrum Mastrov pre prácu v škálovanom Agile.
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Produktových vlastníkov.
Pripravte sa na prácu produktového vlastníka škálovaného portfólia produktov.
Vzdelávanie pripravujúce firmu pre zavedenie Agile.
Dlhodobé rozvojové programy pre zavedenie agilných praktík do firmy.
Hodnotenie agility firmy a identifikácia potenciálov pre ďalšie zlepšovanie.
Príprava firmy pre škálovanie agilných praktík.
Naše služby
TRÉNINGY
ROZVOJ
HODNOTENIE
ŠKÁLOVANIE
Ďalšie odkazy
Domov / Blog / Práca a výsledok
Tento týždeň bol asi jeden z najintenzívnejších týždňov roku 2013, počas ktorých sme pomáhali klientom.
Skoro päťdesiatka ľudí rôznych rolí, množstvo produktových biznis tém, ešte väčšie množstvo oblastí, na ktoré sa rozpadajú. A ešte viac pracovných úloh. Nečudo, že ľudia na príprave takej komplexnej finančnej aplikácii pracujú už viac ako pol roka. A to len na definícii pričom termín release je už za rohom. Nervozita vysoká, výsledok zatiaľ žiaden. Veľká funkčná nula, no množstvo rozpracovaných úloh.
Úlohy zachytené v stovkách riadkov v štyroch excel súboroch. S desiatkami stĺpcov, farbami, filtrami, zložitými stavmi, ktorým málokto rozumie. A keď sa opýtate ľudí čo vlastne majú robiť, tak začína hra My a Oni. My nevieme, oni nám nepovedali. My sme im už hovorili viackrát, oni nechápu. Skúsili sme to teda tabuľou a papierikmi.
Až na spoločnom workshope konečne všetky tímy (nielen vedúci) zdieľali navzájom informácie kto čo dorobil, čo plánujú spraviť a čo potrebujú pre prácu. Výsledkom bolo asi 10 metrová matica papierikov.
Pustili sme sa tak do rozmotania ‚klbka‘. Niekoľko dní práce s papierikmi, mnoho stretnutí a konzultácií. Na začiatku sa všetko zamotávalo. Čoraz viac.
Práca s papierikmi viedla k zisteniu, že každý na niečom robí. Celkom uspokojivé z pohľadu kapacít zdrojov. Úloh bolo na zopár ďalších metrov papierikov.
Ďalšia realita však bola mrazivejšia:
Bol to jednoducho výsledok intenzívnej práce mnoho ľudí. Robili veci správne, no bohužiaľ nie všetky veci boli správne.
A myšlienka týždňa?
Jirka to v piatok zhrnul do jednej vety: „Ty jooo, papírky od začátku, žádny excel. Ušetřili bychom si měsíce mítingovaní. A konečne máme přehled.“
Kedy zaviesť Agile? V článku priblížime, ako sa rozhodnúť, v akých situáciách má zmysel zavádzať Agile. Článok...
Projektový manažment sa vzhľadom na zmenu fungovania firiem smerom k Agile mení a prispôsobuje. Pripravovať podrobné...
Co dát komu pod stromeček? Otázka, která mnoho z nás straší pomalu od října (či chcete-li od októbra). Máte mezi...
Nenechajte si ujsť výber toho najlepšieho z Agile, s čím sa stretli naši mentori. Nielen zo sveta produktov, vývoja, tipov a trikov, ale občas aj humoru. Posielame pravidelne, raz za občas :) #QualityOverQuantity