Späť
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre tím.
Dlhodobá podpora tímov mentormi.
Spoznajte potenciál pre zlepšenia tímu.
Príprava a nastavenie tímu pre tvorbu komplexných produktov škálovaným Agile.
Ucelený a zmysluplný rozvoj tímu
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Scrum Mastrov.
Dlhodobé programy rozvoja schopností.
Identifikujte svoje potenciály pre ďalší profesionálny rozvoj.
Príprava Scrum Mastrov pre prácu v škálovanom Agile.
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Produktových vlastníkov.
Pripravte sa na prácu produktového vlastníka škálovaného portfólia produktov.
Vzdelávanie pripravujúce firmu pre zavedenie Agile.
Dlhodobé rozvojové programy pre zavedenie agilných praktík do firmy.
Hodnotenie agility firmy a identifikácia potenciálov pre ďalšie zlepšovanie.
Príprava firmy pre škálovanie agilných praktík.
Naše služby
TRÉNINGY
ROZVOJ
HODNOTENIE
ŠKÁLOVANIE
Ďalšie odkazy
Domov / Knowhow / Mapa zákazníkov
Enterprise produkty vyvíjané predovšetkým v B2B segmente je potrebné prispôsobiť rôznym klientom s často protichodnými požiadavkami.
Tím potrebuje poznať svojich klientov, a preto by Produktový Vlastník mal zmapovať biznis prostredie a organizáciu klientov. Aby boli jasnejšie identifikované skutočné zdroje požiadaviek je potrebné zmapovať aj väzby klientov na ich klientov, teda ďalšie úrovne vzťahov.
U každého zákazníka, resp. oddelenia u zákazníka, by mal byť určený predstaviteľ, tzv. stakeholder. Takýchto predstaviteľov môže byť viacero a s rôznymi zodpovednosťami vzhľadom k produktu. Typicky sa v mapovaní zákazníkov pokračuje mapovaním stakeholderov.
Mapa zákazníkov je dostupná celému tímu aj kvôli určeniu prípadných dopadov v neskoršom plánovaní vývoja produktu.
Po identifikácii zákazníkov odporúčame pokračovať identifikáciou kľúčových stakeholderov, predstaviteľov, s ktorými by mal agilný tím úzko spolupracovať na vývoji produktu.
Nenechajte si ujsť výber toho najlepšieho z Agile, s čím sa stretli naši mentori. Nielen zo sveta produktov, vývoja, tipov a trikov, ale občas aj humoru. Posielame pravidelne, raz za občas :) #QualityOverQuantity