Späť
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre tím.
Dlhodobá podpora tímov mentormi.
Spoznajte potenciál pre zlepšenia tímu.
Príprava a nastavenie tímu pre tvorbu komplexných produktov škálovaným Agile.
Ucelený a zmysluplný rozvoj tímu
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Scrum Mastrov.
Dlhodobé programy rozvoja schopností.
Identifikujte svoje potenciály pre ďalší profesionálny rozvoj.
Príprava Scrum Mastrov pre prácu v škálovanom Agile.
Pripravte sa na prácu produktového vlastníka škálovaného portfólia produktov.
Základné a nadstavbové vzdelávacie programy pre Produktových vlastníkov.
Príprava firmy pre škálovanie agilných praktík.
Vzdelávanie pripravujúce firmu pre zavedenie Agile.
Dlhodobé rozvojové programy pre zavedenie agilných praktík do firmy.
Hodnotenie agility firmy a identifikácia potenciálov pre ďalšie zlepšovanie.
Naše služby
TRÉNINGY
ROZVOJ
HODNOTENIE
ŠKÁLOVANIE
Ďalšie odkazy
Domov / Knowhow / Mapa zákazníkov
Enterprise produkty vyvíjané predovšetkým v B2B segmente je potrebné prispôsobiť rôznym klientom s často protichodnými požiadavkami.
Tím potrebuje poznať svojich klientov, a preto by Produktový Vlastník mal zmapovať biznis prostredie a organizáciu klientov. Aby boli jasnejšie identifikované skutočné zdroje požiadaviek je potrebné zmapovať aj väzby klientov na ich klientov, teda ďalšie úrovne vzťahov.
U každého zákazníka, resp. oddelenia u zákazníka, by mal byť určený predstaviteľ, tzv. stakeholder. Takýchto predstaviteľov môže byť viacero a s rôznymi zodpovednosťami vzhľadom k produktu. Typicky sa v mapovaní zákazníkov pokračuje mapovaním stakeholderov.
Mapa zákazníkov je dostupná celému tímu aj kvôli určeniu prípadných dopadov v neskoršom plánovaní vývoja produktu.
Po identifikácii zákazníkov odporúčame pokračovať identifikáciou kľúčových stakeholderov, predstaviteľov, s ktorými by mal agilný tím úzko spolupracovať na vývoji produktu.
Nenechajte si ujsť výber toho najlepšieho z Agile, s čím sa stretli naši mentori. Nielen zo sveta produktov, vývoja, tipov a trikov, ale občas aj humoru. Posielame pravidelne, raz za občas :) #QualityOverQuantity